söndag 10 augusti 2014

Inskolning imorgon

Imorgon blir Alice officiellt stortjej. Huvvaligen :-(
Jag hoppas verkligen att hon kommer att trivas på förskolan och inte vara så ledsen då vi ska lämna henne själv där om två veckor.
Men det ska säkert gå bra. Bättre för henne än för mig iallfall :-P

Idag blir det en lugn hemmadag, jag och Alice ska åka och handla medan pappa klipper gräset. Sen skulle det visst regna av och till i eftermiddag, så vi får se vad vi då ska hitta på.

Jag har haft en riktig svullarvecka, och knappt cyklat något alls. Övertid två dagar av fyra möjliga tog all min energi, har varken orkat laga bra mat eller röra på mig. Inte har jag antecknat i VV-appen heller. Så imorgon ska jag försöka ta tag i saken igen. Bli mindre engagerad i jobbet och lägga mer energi på mig själv och min fina lilla familj. Men det är fasen inte lätt att inte bli helt uppslukad av jobbet då man arbetar med människor.

Nä, jag hoppas det blir bättre på nya arbetsplatsen. Min nya chef börjar om efter semestern imorgon, så jag får kanske veta något till veckan.

Nu blire frulle :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar