onsdag 16 april 2014

Återfall!!!

Åhh, när ska jag lära mig att lyssna på kroppen? Innan klockan 12 hade jag; fixat och ätit frukost, mellis och lunch med Alice, bakat en tårtbotten, skruvat upp magnetlisten till knivarna på väggen, gått en promenad, krattat en rabatt och lite gräsmatta och vikt tvätt.
Benhinnorna kände jag av efter några meter, jag har funderat när det ska komma. Brukar alltid få bekymmer efter ett par veckors dagliga promenader.
Tröttheten kickade in strax efter lunch, gick en kort promenad för att söva Alice vid 13:30 och trodde aldrig jag skulle ta mig runt kvarteret då det kändes som om smalbenen skulle gå av.

När jag kom hem, slocknade jag i soffan och när jag vaknade, kändes det som om jag skulle kunnat tömma en godisbutik! Det slank ner en hel del gotta, och godiset som Alle köpte hem akut åt eventuella tidiga påskkärringar, ja, det mesta ligger i min mage. Fan. Jag har ju invägning på fredag. Jag hoppas att jag kan hålla mig någorlunda i helgen. Bara jag inte blir sådär trött igen.

Så imorgon blir det endast handling och sen vila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar