fredag 18 april 2014

Kalas!

I afton bjöd vi Mariann, Peter och Elsa på middag och födelsedagstårta :-)
Alice fick en leksakstårta i trä, den var mycket uppskattad och tjejerna leker så bra tillsammans ♥

Veckans invägning landade i slutändan på -0,4 kilo. Med tanke på flera dagars slarv och att inte ha kunnat röra mig som jag velat på grund av onda benhinnor, så är jag ändå ganska nöjd. Jag inser ju att den här helgen är/kommer att bli svår, då det finns många frestelser, så jag räknar med att ta nya tag på måndag.

Måndag, ja. På måndag börjar jag jobba. Det lär bli svårare att hitta tid och ork till att ta långa promenader. Jag får fokusera på att få vardagsmotion på jobbet och framför allt äta rätt. Jag vill ju verkligen lyckas den här gången.

Imorgon fyller jag alltså 30 år. Trettio. Jag tycker ju fortfarande att folk som är 32 är typ 7-8 år äldre än mig. Det känns som om det är en bra ålder. Jag har landat i livet; jag vet vem jag är, jag har ett fast förhållande med världens underbaraste man sedan 10 år tillbaka och den mest fantastiska dottern. Jag bor i ett stort, fint hus med en trädgård med massa potential, jag har fast jobb (även om jag just nu inte riktigt vet var) och fina vänner och en stor, härlig familj.

Vad mer kan jag önska? Mitt liv är perfekt precis som det är, precis just nu :-)

Kärlek ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar