torsdag 10 april 2014

Infall.

Efter nattens bravader ("någon" höll sina föräldrar vakna mellan 01-03 av outgrundlig anledning) kändes det som att det var dags. Ibland tror jag att hon faktiskt vaknar av oss. Just nu kan det förvisso vara benvärk också, hon tar upp till tio steg i ett svep nu :-)
Men hursom. Tog in alla gosedjur och filtar och sängkläder till spjälsängen i hennes rum. Hon har inte sovit i den sedan hon var kring 7 månader.
Gav henne välling i famnen och lade ner henne i sängen. Stök och bök i typ 20 minuter, sen slog hon huvudet i spjälorna och blev ledsen, så jag tog upp henne, gav resten av vällingen och lät henne halvsomna i min famn. När jag lade ner henne, lade hon sig bara tillrätta och sen sov hon som en stock :-)

Nu vet jag dock inte hur fasen jag ska kunna sova :-P
Kommer att kännas mycket konstigt. Jag kan ju hoppas att hon vaknar och vill mysa...eller så tar jag med mig madrassen och lägger mig på golvet i hennes rum :-)

Blir en spännande natt, det här :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar