måndag 7 april 2014

It makes no sense...

Igår lämnade vi Alice hos mina föräldrar ett par timmar medan vi tömde vårt förråd på Andreas prylar och fraktade dem till hans nya lägenhet.
Hon sov två timmar medan hon var där, samt 15 minuter till då vi kom hem vid 15-tiden. Hon åt knappt något till mellis. Och i natt sov hon i ett sträck från 23 till 05.

Say what?!

Därav drar jag slutsatsen att det inte har någon som helst betydelse hur hon äter och sover på dagen, det är helt enkelt slumpen som avgör hur hon sover. Och vi kan inte påverka det what so ever.

Mycket engelska idag. Är väl bara en sån dag. Ibland är jag torr, ibland är jag flamsig i mitt sätt att skriva. Idag är jag nog åt det flamsigare hållet ;-)

Nu har jag kört en vecka med VV. Det går över förväntan, särskilt promenaderna. Jag ser fram emot dem och njuter av dem. Kan gärna ta två om dagen. Maten går bra för det mesta, jag är hungrig ibland, men det brukar räcka med ett äpple eller en Husman för att mota hungern mellan målen. Jag är nog lite dålig på att äta "rätt" mat. Äter mest samma som innan, men mindre portioner och mer grönsaker. Ska tjuvväga mig imorgon, så jag får se hur mycket jag gått ner på en vecka :-) Hoppas på -2 kilo, men det är nog optimistiskt ;-)

Nu ska vi se Ullared, tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar