fredag 4 april 2014

Dag fyra...

Hade invägning imorse, trots att jag började med VV i tisdags. Minus 1,4 kilo på 3 dagar känns riktigt bra! Den här gången ska jag verkligen kämpa, jag har ju om inte annat ett bröllop att gå på i början av juli, och om VV håller vad de lovar och jag sköter mig snyggt så kommer jag att väga 75 kilo då. Vilket är mitt slutmål. Jag tror inte att jag kan hålla en lägre vikt än så. Kanske gå ner till, men inte hålla i längden.
Jag är nöjd om jag kommer dit.
Hittills känns det bra; kämparglöden och motivationen finns, 6-kilometerspromenader är inte asjobbiga längre och kylen är fylld med gott och grönt.
Inga ursäkter längre. Det här är för mig, för det är jag värd!

Imorgon är det dags för klädbytardag igen, i Bureå den här gången. Är ute efter galonisar, skor och eventuellt en jacka, badbyxor, pyjamasar och fler byxor. Hoppas på att göra något fynd iallafall :-)

Nu ska jag se avsnitt 3 av säsong 6 av Drop Dead Diva medan Alle halvsover bredvid mig i soffan ♥

Älskar lata fredagkvällar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar