tisdag 26 mars 2013

Bebislycka!

I natt drömde jag för första gången om vårt lillhjärta! En pojke på 55 cm, vikten fick jag aldrig veta, men barnmorskan skulle skicka med mig konstiga sömntabletter hem och jag hade varit nedsövd under hela förlossningen?
Märkligt.

Man kan visst börja drömma konstigheter såhär i slutet av graviditeten, och med tanke på hur livligt barn jag har i magen, är det nog inte så märkligt att jag blir påmind både medvetet och omedvetet dygnet runt om miraklet som ska ske ♥

Längtan blir större för varje dag som går, så jag hoppas att raringen inte har tänkt vänta alltför länge på sig. 26 dagar till bf :-)

♥ Till sist; ett stort grattis och lycka till; svägerskan Maria som fick en liten Freja igår, och till första paret ut i föräldragruppen; Julia och Joel som fått sina efterlängtade tvillingpojkar! ♥

Snart, snart är det vår tur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar