lördag 8 mars 2014

Dålig idé...

...att hoppa över förmiddagsluren för att gå en timslång promenad. Känner att stubinen är kort ikväll, trots att natten till idag har varit en av de bättre.

Eller så är det fru PMS som gör sig tillkänna. Det är faktiskt länge sedan jag kände den här irritationen. Den har gjort sig tillkänna så smått under hela dagen, så det är väl troligast.
Alice ska i vilket fall som helst inte sova senare än 15:00. Definitivt inte till 15:45 som idag. Kanske inte heller 2,5 timmar istället för 1,5-2 som brukligt.

Men ibland blir det så.

Jag har fått en ny kvinnlig förebild. En författare jag kommer att lusläsa vartenda ord av, som ska få bli min ledstjärna.

Mia Skäringer.

Hon som är kanske coolast i hela världen, har samma tankar och funderingar som jag. Hon vågar yttra dem. Och hon gör det på ett naket och avskalat vis, det lockar fram mina innersta känslor och tankar, de jag egentligen inte vill ska komma fram, men som kanske behöver göra det.
Fy fan vad hon är bra, Mia!

Nu har Alle lyckats få Alice att somna, jag hade helt enkelt inte tålamodet att söva en kanske lite för uppvarvad och otrött tjej ikväll. Tur att bästpappa finns ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar