söndag 2 mars 2014

Fullt upp!

Nu är lillan äntligen pigg och kry, förhoppningsvis lääänge till. Tyvärr har hon börjat vakna kl. 04 och vara hysteriskt hungrig. Varje natt. Går inte att söva om utan mat. Och skiter massor gör hon. Typ mitt i natten. Tror vi ska plocka bort morgonvällingen igen. För mycket fibrer/spannmål, kanske?

Idag ska jag in på jobbet och lägga schema. Känns sisådär, jag vet ju inte ens om jag kommer tillbaka till Norrböle alls. Jag ska på arbetsintervju den 12/3 och jag vill just nu så sjukt gärna ha det jobbet. Eller det andra jobbet jag sökt. Hur ska jag kunna välja om jag jag blir erbjuden båda? Och hur ska jag kunna gå vidare om jag inte blir erbjuden något av dem?

Hursomhelst, ska få flera timmar för mig själv idag, byxorna jag köpte i fredags var för små, så jag ska ner på stan och byta dem. Sen upp på Willys och handla, alldeles själv. Och in på Blomsterlandet och köpa pelargonjord. Tvätta bilen och dammsuga hade vi tänkt hinna idag också.

Men än sover både Alice och Alle. Mina finaste...♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar