torsdag 13 mars 2014

Många tankar...

...och funderingar har jag idag. Vill inte dela med mig av alla. Men jag har kommit galet långt hos psykologen. Eller snarare hos mig själv. Har fått några konkreta tips av henne. Jag måste lära mig att sätta gränser. Och våga be om saker för min egen skull. För mig själv. För att jag är precis lika mycket värd som alla andra. Jag förtjänar att få göra sådant jag mår bra av och se till mitt eget bästa. Shit, vad svårt det är och kommer att bli. Särskilt på jobbet. Att sätta gränser. Inte min starka sida direkt.

I går natt sov alla tre boende på Sjökortsgatan 6 hela natten. Inte ett pip från fröken Nattvak mellan 20:00 och 06:00. Och vi föräldrar sov lika gott. I natt var det nästan lika bra ;-) Kan det äntligen ha vänt?

Imorgon är det fredag och vi har inga planer. Förutom att hämta ett par blommiga stövlar jag köpt år lillan för 30 spänn på fejjan. Sen får vi se vad dagen har att bju på ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar