måndag 31 mars 2014

En hel natts sömn

Det är nästan som om hon förstod att mamma behövde få sova. Jag gick och lade mig 20:40 igår. Lagom trött efter en kort natt och jobb 7-12. Alice somnade 19:40. Och vi sov som två smågrisar till 05:00.

Ikväll är Alle på hockey, så jag hade siktet inställt på defense angående sövningen. 300 ml välling och på med Babblarna direkt efter. 20 minuter tog det. Utan skrik och bråk. Ville typ jubla, men det hade ju varit korkat.

Jag tog en promenad till Mariann idag, hon hade tagit hem lite kläder till tjejerna från sin kompis, så då passade vi på att ha en liten playdejt. Det gäller att passa på, tillfällena blir färre nu.

Så idag blev det nätta 7,4 kilometer, men det botade jag snabbt med en kexchoklad och nu chips till hockeyn. Bra där, Nena! :-P

Imorgon börjar min vän Louise om att jobba. Jag vet att hon läser min blogg slaviskt, så jag önskar dig lycka till och puss och kram vännen! Jag kommer också snart tillbaka på riktigt ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar