torsdag 6 mars 2014

Nästan 1,5 portion gröt och 200ml välling.

Sover inte ungen till minst 01, börjar jag fundera om hon inte har mask eller nåt.
I natt var hon tät och lite hostig, men det har iallafall inte blivit sämre under dagen. Med vår tur är hon dyngförkyld imorgon bitti, bara för att vi ska umgås med familjen Nilsson/Nylén.

Har träffat psykologen idag och blivit ännu lite klokare. Det är ju fullständigt vansinne att jag i så många år gått och trott att det är stress som är mitt problem.
Nu först, då jag snart är 30 år gammal, efter att ha haft psykisk ohälsa av och till sedan jag var i tidig tonår, förstår jag vad det beror på, och för första gången känner jag att jag är på väg åt rätt håll, jag är på rätt spår med att få rätsida på mig själv! Det känns så fantastiskt att äntligen få rätt hjälp!

Jag och Alice tog en liten kvällspromenad till Konsum, så pappan fick sova en stund, då natten som sagt var lite stökig. Så nu sitter jag och Alle här i soffan och trår och hejar på SAIK :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar