onsdag 26 mars 2014

...och ikväll gick det som en dans.

Det är märkligt hur hon kan vara så olika från kväll till kväll. Tänk att det är så mycket som spelar in för hur kvällen och natten ser ut. Maten, dagssömnen, aktiviteterna.
Idag har vi varit hemma och lekt på förmiddagen, efter att vi sovit bort osamsheten. Efter lunch gick vi ut på en lång promenad, och charmade sen folk på Konsum. Det var länge sedan jag gick så långt; drygt 8,5 kilometer. Riobacken inföll naturligtvis på hemvägen vid ca 8 kilometer, mina benmuskler ville dö en smula.

Jag hade tänkt fota och lägga upp kläderna jag fyndade på klädbytardagen, men de ligger/hänger i garderoben och jag ids inte ta fram dem.
Jag ska ta med mig en vän på bytardagen i Bureå den 5:e april, ser fram emot det! Sen är det nog klart med alla bytardagar, men Alice lär få en nått fint i klädväg i födelsedagspresent också, om jag känner min svägerska rätt ;-)

Nu ska jag börja på "Min mormor hälsar och säger förlåt". Hoppas den är lika bra som Ove :-) Fast den blir svår att bräcka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar